. Vítejte na mých stránkách! Nyní s novým a hezčím designem :)

. Doufám, že tu najdete vše, co hledáte a pokud ne, uvítám nápady na články i vylepšení blogu! :)
. Nezapomeňte zanechat nějaký ten komentář a like na fb stránce!

.

5 tipů na zdravou a chutnou snídani

15. listopadu 2015 v 16:33 | *Michelle* |  Fitness
Chcete snídat chutně, ale přitom zdravě a tak, abyste se cítila dopoledne fit a plná energie? Mám pro vás pět rychlých tipů na snídaně, které vás dostanou do formy.
Díky těmto tipům budete mít ráno skvělou náladu, spoustu energie a zbavíte se otravné chuti na sladké (a tím i pár přebytečných kil)!

Pokud jste to ještě náhodou nevěděli, snídaně je nejdůležitější jídlo dne! Velké překvapení to asi není. I když toto pravidlo zná téměř každá z nás, i přesto se nám stává, že si ranní dávku živin zapomeneme dopřát. Případně své tělo pouze odbudeme šálkem kávy nebo sušenkou.

Špatná zpráva ale je, že si naše tělo pamatuje, když ho chceme ráno oklamat a odbýt co nejrychleji. Výsledkem může být únava, stres a nedostatek energie, kterou pak zajídáme kalorickými dobrotami z automatů. Výsledek se určitě projeví jak na váze, tak i na vašem psychickém stavu.
Mám proto pro vás i dobrou zprávu: snídaně mohou být rychlé, jednoduché, nápadité, a navíc i velmi chutné (a zdravé!). Vyzkoušejte některý z následujících tipů od doktorky Heather Mangieri, která se specializuje na zdravou výživu a možná se na snídani budete těšit už den předem!



1. Zeleninová omeleta

Stačí, když na pánvi chvilku podusíte co nejpestřejší směs zeleniny s trochou olivového oleje (je nutný, aby tělo dokázalo vstřebat všechny vitamíny ze zeleniny). Když je zelenina měkká, přimíchejte vajíčka a podle chuti můžete přidat dvě polévkové lžíce balkánského sýra nebo sýra feta. Osmažte na pánvi jako klasickou omeletu.
Pro vyváženou snídani si k ní naservírujte jeden celozrnný toast a nějaké ovoce. Nestíháte? Nakrájejte si zeleninu na omeletu už večer a uložte do ledničky. Věřte mi, že po této snídani zaručeně nebudete mít za pár hodin hlad.


2. Snídaňová tortilla

Naplňte celozrnnou tortillu konzervovanými černými fazolkami, přidejte 1/3 šálku celozrnné rýže (můžete přidat dvě lžíce nakrájeného avokáda, pokud ho máte rádi) a 2 lžíce kvalitního kečupu. K snídani si dopřejte i kus ovoce podle vlastní chuti.
Takovou tortillu si bez problémů můžete přichystat do lednice, kde si na vás do rána počká. Takže konec výmluv, že na složitou snídani nemáte čas!


3. Chutný a pestrý řecký jogurt

Máte ráno chuť na něco lehčího? Zkuste jogurt. Ale místo přeslazených ovocných rádoby jogurtů si namíchejte vlastní z kvalitního řeckého jogurtu plného živin. Stačí, když kelímek smícháte s na plátky krájenými mandlemi (není nutné, přidejte klidně rozinky) a drobným ovocem (v této sezóně klidně zvolte sušené ovoce, nejlépe doma dělané a nedoslazované).
Pokud máte chuť, přimíchejte i směs vloček nebo pečeného müsli (nejlépe nepražené a neslazené müsli), nebo přikusujte celozrnné pečivo.


4. Klasický (ale neméně zdravý a výživný) sendvič

Skvělý jako svačina nebo lehká večeře, ale hodí se dokonce i na snídani. Jen si sendvič trošku vylepšete. Mezi plátky celozrnného chleba se šunkou a rajčetem vložte na plátky nakrájené vejce natvrdo. Snídani doplňte ještě polovinou banánu a dopoledne vám určitě energie chybět nebude!


5. Cereálie trochu jinak

Pokud venku není zrovna přívětivé počasí, náladu vám ráno určitě vylepší miska horké ovesné kaše. Stačí, když šálek ovesných vloček povaříte ve vodě nebo mléce. Když vpíjí tekutinu, přimíchejte vlašské ořechy (či rozinky, mandle...), sušené švestky (nebo jiné ovoce) a nezapomeňte na skořici, která nastartuje metabolismus. Pro doplnění bílkovin ve snídani si dejte ještě čtvrt kelímku sýra cottage nebo dvě lžíce tvarohu.
Vyzkoušejte také rýžovou kaši se švestkami. Netradiční obměnou pak může být jáhlová kaše.


Doufám, že vás tyhle výborné a zdravé recepty zaujaly. Příprava nezabere moc času a vaše štíhlá linie vám za takovou snídani určitě poděkuje! Usmívající se

Napište mi, zda jste nějaký recept vyzkoušeli nebo se podělte o další zdravé a rychlé tipy na snídani Usmívající se

Blog.cz

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lucka Lucka | E-mail | Web | 15. listopadu 2015 v 16:45 | Reagovat

Všechno to vypadá suprově, jen by mi to musel ještě někdo připravit. :D

2 *Michelle* *Michelle* | Web | 15. listopadu 2015 v 18:54 | Reagovat

[1]: Ale je to vážně za chviličku hotový :-) všechno jsem zkoušela a je to moc dobrý a zdravý :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama