. Vítejte na mých stránkách! Nyní s novým a hezčím designem :)

. Doufám, že tu najdete vše, co hledáte a pokud ne, uvítám nápady na články i vylepšení blogu! :)
. Nezapomeňte zanechat nějaký ten komentář a like na fb stránce!

.

Rychle a zběsile 7 (Fast & furious 7)

6. září 2015 v 16:25 | *Michelle* |  Recenze filmů (movies)
Sice je to film spíše pro kluky, ale já na něm ujíždím. Znám všech šest dílů zpaměti, viděla jsem je v originále i v českém dabingu, a proto jsem si nemohla nechat ujít ani nejnovější a zatím poslední díl. Mám štěstí, že můj přítel tyto filmy zbožňuje a tak jsme do kina šli společně. Kinosál byl přeplněný, ale když jsem se rozhlédla kolem, zjistila jsem, že okolo mě jsou samý muži všech věkových kategorií a měla jsem co dělat, abych našla aspoň další dvě ženy.

Už v úvodu film začal skvěle- akcí. Tento díl je opravdu asi nejvíc nabitý akcemi, které jsou ale skvěle kompenzované a zlehčované mnohočetnými vtipnými hláškami celého hlavního týmu, zvlášť herce Tyrese Gibsona (Roman Pearce). U tohoto filmu se Vám mnohokrát tají dech a zároveň se hodně zasmějete. I výběr hudby je naprosto skvělý, znělek je spousta a všechny songy přesně vystihují danou chvíli (mými nejoblíbenějšími se staly My angel, Meneo a Get low).
Skvělou roli sehrál také herec Kurt Russel, který hraje bezejmenného detektiva. Jeho vtipné postřehy jsou opravdu originální a velmi mě pobavili. Nejvíc zlehčení tu ale obstaral již zmíněný Tyrese Gibson, skoro u každé jeho věty jsem se musela smát. Někdy ale bylo té akce opravdu moc a bylo to ještě umocněno, když na scénu pokaždé přišel Jason Statham (Deckard Shaw), to se vždy začalo střílet nanovo.
Jediná velká chyba celého filmu ale však český dabing. Takže pokud jste tuhle novinku ještě neviděli- nepouštějte si ji s dabingem (hodně mě zklamal). Češi prostě neumí vystihnout americké hlášky apod. V originále to zní mnohem, mnohem líp.
To nejlepší na konec- závěrečné rozloučení se zesnulým hercem Paulem Walkerem. Když jsem byla v kině, neměla jsem tušení, že tam něco takového bude. Opravdu mě to dojalo. Promlouval o něm Vin Diesel a hrála k tomu dojemná písnička See you again. Nakonec rychlý sestřih nejlepších scén z předchozích šesti dílů. Opravdu úžasné zakončení!
Podle mě byl film opravdu super, takže za mě určitě doporučuji Usmívající se

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.