. Vítejte na mých stránkách! Nyní s novým a hezčím designem :)

. Doufám, že tu najdete vše, co hledáte a pokud ne, uvítám nápady na články i vylepšení blogu! :)
. Nezapomeňte zanechat nějaký ten komentář a like na fb stránce!

.

Jak účinně zhubnout na stehnech a hýždích?

6. září 2015 v 14:56 | *Michelle* |  Fitness

Skoro každá žena se zaobírá postavou a dispozicemi svého těla. Hlavním předmětem nespokojenosti bývá velikost zadku stehen. Jak tedy na ně?
Chcete vědět, jak zařídit, aby byl Váš zadek menší a pevnější a stehna štíhlejší? Při spalování tuků hraje velmi důležitou roli bazální metabolismus, který je odvislý od toho, kolik máte na svém těle svalové hmoty. Čím více svalů máte, tím lépe můžete spalovat tuky a máte efektivnější metabolismus. "Existuje mnoho studií, které zkoumaly vliv nízkokalorické stravy a aerobního cvičení na spalování tuků a na zachování svalové hmoty," uvádí kouč životního stylo Martin Škába.
"New England Journal zjistil, že lidem, kteří jsou zaměřeni pouze na snížení kalorií ve svém jídelníčku a provozují po delší dobu to samé aerobní cvičení, se metabolismus nezrychluje a v tom případé se nezlepšuje spalování tuků. V průběhu dvou let tito lidé nabrali až o 15 kg více než při počátečním stavu," uvedl odborník.

Co tedy pomáhá víc: běh nebo činky?
Důležité je totiž to, co se během cvičení stane s tukovou tkání, ale i to co se děje až po cvičení. "Intenzivní silový trénink a aerobní cvičení prováděné v krátkých intervalech vytvoří obrovský hormonální boom, díky kterému budete spalovat tuky i 24- 28 hodin po cvičení," uvedl Martin Škába a předložil k tomu i potřebné důkazy:
Studie, která byla zveřejněna v časopise International Journal od Obesity, srovnávala intenzivní výbušné cvičení s nepatrnými odpočinky a jednotvárné aerobní cvičení, jako např. chůze či běh. k dispozici měly 45 žen ve věku mezi 18- 30 lety. 6eny byly rozděleny do dvou skupin a délka sledování studie byla 15 dnů.
První skupina prováděla vysoce intenzivní intervalové cvičení, npř. sprint či silové dřepy (8 s, fáze odpočinku 12 s, délka trvání 20 minut). Druhá skupina provozovala středně intenzivní cvičení po dobu 40 minut. Po 15 týdnech byly jejich výsledky vyhodnoceny-> první skupina ztratila 1,2 kg tuku, zato druhá skupina 0,2 kg tuku získala.
Déle neznamená účinněji
Jak tato studie dokazuje, nezáleží ani tak na délce cvičení, jako spíše na typu cvičení. Mnoho trenérů z fitness center se shoduje: při intervalovém tréninku se spaluje více kalorií než při obyčejném aerobním tréninku stejné délky. Intervalovou metodou se zrychluje metabolismus a i v době po tréninku.
Silový intervalový trénink tey není jen prostředkem k růstu fyzické kondice ale i prostředkem zeštíhlení. Zeštíhlení ale neznamená redukci váhy. Při tomto tréninku nemusí dojít k úbytku hmotnosti jelikož svaly jsou prostě těžší než tuky. Můžete tedy zpevnit své tělo a zeštíhlet aniž by se Vám snížila váha.
Co je tedy to nejlepší?
Pro efektivní tvarování, zpevnění a zmenšení stehen a zadku je potřeba vsadit na intenzivní silové tréninky s krátkými pauzami (např. rychlé výpady či krátký rychlý běh do schodů). A samozřejmě také musíme pozměnit jídelníček- přidejte více bílkovin a zredukujte množství komplexních sacharidů.
Co vy na to? Usmívající se
prosinec 2013
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zita Zita | Web | 6. září 2015 v 15:02 | Reagovat

No já na to, že by to bylo dobrý, ale asi nevydržím a běhat kvůli kyčlím nemůžu :-|

2 *Michelle* *Michelle* | Web | 7. září 2015 v 0:13 | Reagovat

já nemůžu běhat kvůli kotníku :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama